Linkek a témában:
A szponzorálás, mint lehetőség – szempontok mindkét oldalról
A múlt év végén lezajlott Első Országos Szponzorációs Konferencián(1) a résztvevők egyaránt hallhattak a szponzorálás vállalati kommunikációban lévő helyéről, lehetőségeiről, a tevékenység módszertani részleteiről, trendjeiről, vagy a sikeresen szponzoráló vállalatok esettanulmányairól.
Sponsor Hunting
A rendszerváltás után tíz évvel már mindenki számára megszokott, hogy különféle kulturális rendezvényeken cégek logóival találkozik. A csökkenő állami mecenatúra mellett sok magáncég vállalja a támogató szerepét, a művészek többsége azonban mégis ennek hiányában szenved. Mi lehet ennek az oka? Talán törvényi hiányosságok, a szponzorációs kultúra hiánya, vagy a művésztársadalom tapasztalatlansága?
Mecenatúra.lap
Az oldal a mecenatúra, szponzoráció, támogatási és mecénás tevékenységről, az ehhez kapcsolódó közéleti és magán dolgokról, szervezetekről, hírekről tudósít. Ugyan elvileg a mecenatúra és a szponzoráció fogalma nem ugyanaz, mi itt együtt kezeljük őket.
Meghatározás
Az oldal a leggyakrabban keresett 'Hogyan...' kezdetű kérdésekre adott válaszokat gyűjti össze.