Magyarország legjobb webshopja kerestetik
A verseny első 24 órájában 50 virtuális kereskedelemmel foglalkozó cég regisztrált a honlapon. Az áruházak minőségi és népszerűségi kategóriában indulhatnak az árukereső.hu által indított vetélkedésen - adták hírül a szervezők.
A verseny nyitott, a részvétel minden magyar internetes bolt számára ingyenes. A cél az, hogy az internetes közösség szavazatai és a valós fogyasztók vásárlás utáni értékelései segítségével megtalálják a legnépszerűbb és a legjobb minőségű webshopokat.
Augusztus 16-tól október 7-ig fogadják a szavazatokat a piacterekre. Minőségi kategóriában azok voksolhatnak, akik az adott időszakban valóban vásárolnak az adott áruházban, majd kitöltenek egy kérdőívet, amelyben értékelik a boltot, a rendelés menetét, a kiszállítást és egyéb vásárlással kapcsolatos szempontokat.
Népszerűségi kategóriában bárki szavazhat a www.orszagboltja.hu oldalon. Az áruházak szintén ezen a felületen regisztrálhatják magukat a versenyre.
Kapcsolódó cikkek
- Az idén is 30 százaléknál gyorsabban nő a webshopok forgalma
- Bővül az elektronikus piacterek forgalma
- Biztonsági tippek e-vásárlásnál
- Nő a vevők bizalma a kuponos vásárlás iránt
- Informatikával is zöldülnének a kereskedők
- Telko: árakat összehasonlító portálból távközlési webáruház
- Két szakmai konferencia a héten: Média Hungary, majd Elektronikus Kereskedelem
- Egy e-bolt, amit azzal töltenek fel, ami nincs
- Izgalmas témák az e-ker. konferencián: mennyiségi kedvezményből közösségi vásárlás
- Közösségi vásárlás, m-commerce: VIII. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
360 fokos felmérést készített az IAB az influencerpiacról
Kik, milyen platformokon és hányan követnek ma influencereket? Mennyire tartják őket hitelesnek, és hányan vásárolnak terméket ajánlásaikra? Milyen típusai vannak az influencertartalmat fogyasztóknak? És a piaci szakemberek vajon mennyire látják hatékonynak az influenceres együttműködéseket?
Csúcstechnológiás cukormonitorozó rendszert vezet be itthon a magyar 77 Elektronika Kft.
A száz százalékban magyar 77 Elektronika Kft. új generációs, folyamatos cukormonitorozó rendszert vezet be itthon. A hazai piacon úttörőnek számító, magyar nyelven működő, egybeépített szenzor-távadó eszköz az eddiginél sokkal felhasználóbarátabb megoldást biztosít a diabéteszesek számára, amely a nap 24 órájában folyamatosan méri a szöveti cukorszintet.
Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel
A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert.
Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.
Az Alba Regia Műszaki Felsőoktatásért Alapítvány elnyerte a Kyndryl Alapítvány támogatását
A Kyndryl Alapítvány, a Kyndryl filantróp ága bejelentette, hogy a magyarországi Alba Regia Műszaki Felsőoktatásért Alapítvány egyike annak a hét országból származó 11 nonprofit szervezetnek, amelyek a Kyndryl Alapítvány első támogatási körében adományban részesülnek.