A tinédzserek online vásárlási szokásai
Mint elmondta, a tizenévesek számára az online vásárlás elsősorban szórakozás, és leginkább a kortársaikon keresztül lehet hatni rájuk, illetve ha hagyják, hogy ők maguk is beleszóljanak, elmondják a véleményüket a divatról.
A tinédzserek számára nagyon meghatározó a népszerűség. Nyomon követik, hogy kedvenc sztáruk, énekesük hogyan öltözködik, mit csinál. Ezen kívül rendkívül meghatározó számukra a kortárs csoport. Azokon az oldalakon, ahol elolvashatja kortársai véleményét az adott termékekről, és ő maga is beszámolhat élményeiről, szívesebben vásárol. Fontos, hogy élmény legyen számára a vásárlás, hiszen a fiatalok számára az internet elsősorban szórakozás, mint tudatos vásárlást segítő információforrás. Az elkötelezettség erősíthető, ha az oldalon a termékek mellett különböző divattal kapcsolatos tanácsok is olvashatók, például smink tanácsadás, vagy arról, hogyan viselhetünk nyáron csizmát, télen rövidnadrágot. A tinédzser öltözködésében is próbálja megtalálni saját egyéniségét, ezért amellett, hogy a sztárok és kortársai nagy hatással vannak rá, engedni kell, hogy ő maga is kreálhasson divatot, elmondhassa gondolatait, ötleteit, ezt megoszthassa másokkal, mert mindennél fontosabb számára a visszajelzés.
Azoknak az oldalaknak, akik ezt a korosztályt célozzák meg, fontos tisztában lenniük a fiatalok elsődleges igényével: azt várják az online boltoktól, hogy „elbűvölje” őket – mondta Catherine Moellering. A párbeszédek mellett persze a kuponok és akciók is erősítik a tizenévesek elkötelezettségét az adott cég termékei iránt.
Kapcsolódó cikkek
- „Felhőben” képzelik el jövőjüket a magyar kisvállalkozások
- Az internet növeli a gazdaság teljesítményét és segít a munkaerő megtartásában
- Virtualizáció és felhő elfogadási trendek
- Mi várható a memóriapiacon 2012-ben?
- Ezermilliárd dollár fölé nőhet a szórakoztató elektronikai ipar bevétele az idén
- Online ügyfélszerzés és ügyfélmegtartás recesszióban
- Az előfizetők 20 százalékának van okostelefonja
- Felhőszolgáltatás – Az új üzleti modell
- Cisco: négy év alatt tizenkétszeresére nő a cloud-adatforgalom
- A hirdetési piac jövője miatt aggódik a kínai Sina Corp.
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Aranyat nyert a Viasat History
2024. június 5-én Amszterdamban hirdették ki a GEMA Awards nyerteseit. A versenyzők között, többek mellett számos Netflix, Warner Bros., Sky Creative videószpot is helyet kapott, azonban a legjobb dokumentumfilmhez készült reklámszpot kategóriában nem tudtak versenybe szállni. Bár a második helyezett egy BBC alkotás lett, az aranyérmet a Viasat World médiavállalat, Viasat History csatornájának JFK: A gyilkosság című műsorblokkjához készített reklámfilm vitte haza.
Digitális karakterekkel fejlesztenék az oktatást a Megoldások a holnapért idei győztesei
A négyhónapos sűrű és izgalmas projektidőszak után végül a budapesti Közgazdasági Politechnikum Alternatív Gimnázium kétfős csapata vihette haza a Megoldások a holnapért fődíját. A Samsung az EdisonKids-dzel együttműködve immár negyedik alkalommal biztosított platformot a fiataloknak, hogy kibontakoztathassák a holnapot formáló ötleteiket. Az idei nyerteseket a jövő oktatásának témája ihlette meg: ők a digitális edukáció átformálásában, egy, a diákokhoz kapcsolt, személyes virtuális mentor megalkotásában látnak nagy lehetőséget.
Új igazgató a Yettel Magyarország vezetésében
Június 4-től Tasnádi Iván irányítja a Yettel Magyarország kontrolling igazgatóságát.
Stratégiai együttműködési megállapodást kötött az Alstom és a Miskolci Egyetem
Stratégiai együttműködési megállapodást írt alá az Alstom, az intelligens és fenntartható mobilitás globális piacvezető vállalata, és a Miskolci Egyetem.
Okospad, okoszebra, okosjátszótér az Atomvárosban
Paks városa kapcsán mindenkinek az atomerőmű jut eszébe. Pedig ha a településen jobban körbenézünk, lépten-nyomon okos megoldásokba botlunk. Persze ezek a fejlesztések korántsem öncélúak, hanem a helyiek biztonságát, kényelmét szolgálják vagy éppen arra hivatottak, hogy összehozzák a családtagokat.