Nők online vásárlási szokásai

2009. december és 2010 januárjában egy nagyszabású kutatásba kezdtünk, melynek célja felmérni a magyar nők online vásárlási szokásait.a nem reprezentatív 541 nőt érintő, anonim kérdőíves kutatásban mind demográfiai jellemzőkre, mind vásárlási attitűdökre voltunk kíváncsiak. Mint ezt a kutatás kezdetekor is jeleztük, célunk egy tanulmány összeállítása volt, ami pillanatfelvétel a mai magyar nők online vásárlási szokásairól. A 15 oldalas tanulmány, szöveges tartalom mellett grafikonok segítségével szemlélteti a felmérés eredményeit. Most ezt a kutatást szeretnénk közreadni.

A tanulmány letöltéséhez kattins ide!

Eközben folyamatosan készülünk a 2010. március 20-i képzésünkre. Célunk, hogy a MÁK képzés első alkalma során a vállalkozó nők, olyan tudást kapjanak, melynek segítségével egy magas minőségű, jól optimalizált és bevételeket termelő honlapot tudnak létrehozni.

Részletes leíráshoz és jelentkezéshez kattints ide!

kép forrása: www.teamlotda.com

hozzászólások

Kérdésed, véleményed van a leckével kapcsolatban? Írd meg nekünk!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

kurzusok

Ki beszél itt?

2007-ben egy cipősdoboznyi üveggel és egy öreg üvegvágóval, 3 kisgyerek mellett kezdtem  alkotó vállalkozásba. Később elvégeztem az Edutus Online Marketing Szakát és az ékszereimet kizárólag online értékesítem.

A misszióm, hogy iparművész, kézműves és alkotó nőknek megmutassam, hogyan menedzseljék Önmagukat, vállalkozásukat és érjenek el anyagi sikereket, az alkotói szabadság megőrzése mellett.

RÓLUNK MONDTÁk