2009. december és 2010 januárjában egy nagyszabású kutatásba kezdtünk, melynek célja felmérni a magyar nők online vásárlási szokásait.a nem reprezentatív 541 nőt érintő, anonim kérdőíves kutatásban mind demográfiai jellemzőkre, mind vásárlási attitűdökre voltunk kíváncsiak. Mint ezt a kutatás kezdetekor is jeleztük, célunk egy tanulmány összeállítása volt, ami pillanatfelvétel a mai magyar nők online vásárlási szokásairól. A 15 oldalas tanulmány, szöveges tartalom mellett grafikonok segítségével szemlélteti a felmérés eredményeit. Most ezt a kutatást szeretnénk közreadni.
A tanulmány letöltéséhez kattins ide!
Eközben folyamatosan készülünk a 2010. március 20-i képzésünkre. Célunk, hogy a MÁK képzés első alkalma során a vállalkozó nők, olyan tudást kapjanak, melynek segítségével egy magas minőségű, jól optimalizált és bevételeket termelő honlapot tudnak létrehozni.